Morgen in huis

Persoonlijke service

Nieuwe boeken als eerst hier verkrijgbaar!

Vragen? Bel ons!

Verlanglijstje

Koran / Quran

Wilt u meer weten over het Islamitische geloof? Dan raden wij de Nederlandse Koran aan. Dat boek is het allerbelangrijkste voor deze godsdienst. Daarin staan de precieze woorden van God die engel Gabriël aan profeet Mohammed door heeft gegeven. Het is een heilig boek dat voor moslims van grote waarde is. Wij van IslamBoeken vinden het daarom erg belangrijk dat iedereen dit aan moet kunnen schaffen. Niet iedereen in ons land kan Arabisch lezen en daarom kunt u bij ons ook de Nederlandse Koran kopen.

Resultaat 1–20 van de 40 resultaten wordt getoond

RUIM ASSORTIMENT
Dankzij ons ruime assortiment, kan iedereen een boek kiezen dat bij hem of haar past. Het is echt iets wat u koopt voor persoonlijk gebruik. Wij raden daarom aan om er een te kiezen die u het meest aanspreekt. De ene is wat simpeler vormgegeven en de ander is bedrukt met een prachtig ontwerp waarin veel kleuren terug zijn te vinden.

Ook andere boeken
Naast de Nederlandse Koran bieden wij nog veel meer boeken aan over het Islamitische geloof. Zo hebben wij verschillende boeken in ons assortiment over de Islam en de wetenschap. Ook hebben wij boeken over de Islam en politiek. Wilt u juist meer leren over twee geloven die tegenover elkaar staan? Dan raden wij de Islam en het christendom aan.

Goedkoop
Wij bieden ook verschillende boeken aan voor een hele goedkope prijs. Ontdek bijvoorbeeld de Marokkaanse keuken of lees over het leven van Allah. Ons aanbod van Islam producten is dus zeer uiteenlopend. Mocht u naar iets specifieks op zoek zijn, neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is 06-53617697.

TOP

Winkelmandje 0

Toegevoegd aan verlanglijstje

Is dit ook iets voor jou?

Verder winkelen Bekijk winkelmandje Afrekenen
Boeken
Islamproducten

Bronnen

Kinderboeken

Zuilen van de islam

Overige

Educatief speelgoed

Huishoudelijk

Uiterlijke verzorging

Overige